test wat voor rang je hebt in de luchtvaart

door middel van deze test test je wat voor rang je hebt in de luchtvaart

Mogelijke uitkomsten

second officer in training (0 x uitgekomen)

In de luchtvaart is een tweede officier meestal de derde in lijn voor een cockpitpersoneel in een burgerluchtvaartuig. Meestal wordt een tweede officier ingezet op internationale of langeafstandsvluchten waar meer dan twee bemanningsleden nodig zijn om voldoende rusttijden van de bemanning mogelijk te maken.

Bij sommige luchtvaartmaatschappijen fungeert de tweede officier als eerste officier, maar ondergaat nog steeds training en supervisie van een trainingskapitein (onder meer Swiss International Air Lines, Lufthansa, Volotea gebruiken deze benaming).

second officer (0 x uitgekomen)

In de luchtvaart is een tweede officier meestal de derde in lijn voor een cockpitpersoneel in een burgerluchtvaartuig. Meestal wordt een tweede officier ingezet op internationale of langeafstandsvluchten waar meer dan twee bemanningsleden nodig zijn om voldoende rusttijden van de bemanning mogelijk te maken.

Bij sommige luchtvaartmaatschappijen fungeert de tweede officier als eerste officier, maar ondergaat nog steeds training en supervisie van een trainingskapitein (onder meer Swiss International Air Lines, Lufthansa, Volotea gebruiken deze benaming).

first officer (0 x uitgekomen)

In de burgerluchtvaart wordt de eerste officier vaak copiloot of first officer genoemd. Aan boord van het vliegtuig is de gezagvoerder eerst verantwoordelijke piloot voor het vliegtuig. In rang daarna volgt dan de eerste officier en eventueel (op langere vluchten) de tweede officier.
Het daadwerkelijke vliegen (van start tot en met landing) wordt normaal gesproken tussen de gezagvoerder en de eerste officier verdeeld, waarbij één piloothet vliegtuig vliegt (pilot flying), en de an…

captain/gezagvoerder (0 x uitgekomen)


In de luchtvaart is de captain (ook wel Pilot in command of Commander) de gezagvoerder aan boord van een verkeersvliegtuig of luchtschip. Dat is de hoogst verantwoordelijke piloot aan boord. Alle andere bemanningsleden staan onder zijn of haar gezag. Hij is weliswaar de 'baas' en heeft alle eindverantwoording, maar in de laatste drie decennia is de functie veranderd van een autoritaire persoon die alle belangrijke beslissingen neemt tot een persoon die functioneert in een teamwaarin beslissinge…
.

cabin attendant (ca1) (1 x uitgekomen)

iem. in een ondergeschikte betrekking

cabin attendant (ca2) (0 x uitgekomen)

iem. in een ondergeschikte betrekking

assistent purser (0 x uitgekomen)

De purser is een (kader)lid van de bemanning aan boord van een vliegtuig of een schip.

purser (0 x uitgekomen)

De purser is een (kader)lid van de bemanning aan boord van een vliegtuig of een schip.

senior purser (0 x uitgekomen)


De purser is een (kader)lid van de bemanning aan boord van een vliegtuig of een schip.

gate agent (0 x uitgekomen)

Verschuivingen variëren afhankelijk van het vluchtschema van de betreffende luchtvaartmaatschappij, en net als ticketagenten moeten gate-agenten uniformen dragen en een aangenaam gezicht voor het publiek aantrekken. Agenten hebben verschillende taken, afhankelijk van de grootte van de luchtvaartmaatschappij, waaronder het aankondigen van het instappen, het toewijzen van stoelen, het afhandelen van stand-by passagiers, het bewaken van jetway-deuren tijdens het in- en uitstappen en het assisteren bij klantenservice.
Gate agents hebben de mogelijkheid om de stoel van mensen te upgraden als ze dat willen. Meestal op een oversold

service agent (0 x uitgekomen)

Een luchtvaartmaatschappij customer service agent is een persoon die reizigers helpt met alles van de aankoop van tickets en het krijgen van antwoorden over vluchten naar het selecteren van zitplaatsen en het beheer van speciale behoeften. Een persoon in deze positie heeft de job zorgen behoeften van een luchtvaartmaatschappij customerâ € ™ s worden efficiënt voldaan. Hij is ook belast met het maken van reizen met de luchtvaartmaatschappij en de boord van het vliegtuig zo aangenaam mogelijk te maken, zodat de klant zal willen de luchtvaartmaatschappij weer betuttelen.

Wanneer een individu nodig heeft over-de-telefoon of in persoon hulp van een luchtvaartmaatschappij vertegenwoordiger, draait hij zich vaak tot een luchtvaartmaatschappij klantenservice. Deze agenten omgaan met vragen en speciale verzoeken van klanten van de luchtvaartmaatschappijen en kunnen ook tickets te verkopen. Een agent van de klantendienst is meestal verantwoordelijk voor het waarborgen van passagiers zitplaatsen verzoeken worden voldaan, indien mogelijk. Hij kan ook verzoeken om speciale maaltijden te verwerken en passagiers die upgrades willen helpen.

Een deel van dit werk omvat vaak het helpen van mensen met speciale behoeften. Dit kan onder meer het helpen van gehandicapte reizigers of kinderen die reizen zonder hun ouders. Het kan ook betekenen dat de uitgaven een beetje extra tijd geruststellend passagiers die angstig over vliegen.

Soms, een luchtvaartmaatschappij klantenservice is verantwoordelijk voor het helpen van klanten boord vliegtuigen. Hij kan passagierstickets controleren als mensen voor te bereiden om aan boord en laten passagiers waar ze moeten gaan. Hij kan ook helpen controleren op veiligheid cabine en maak aankondigingen als dat nodig is. In sommige gevallen, de agent verwerkt ook bagage voor de luchtvaartmaatschappij € ™ s passagiers.





Om succesvol te zijn in deze functie, moet iemand vindingrijk en in staat om het bijhouden in een snel veranderende omgeving. Hij heeft meestal een goede communicatie en probleemoplossende vaardigheden. Sommige luchtvaartmaatschappijen verwachten ook succesvolle baan kandidaten te typen vaardigheden hebben.

Een agent van de klantendienst kandidaat moet ook geduldig en in staat om kalm te blijven wanneer situaties geworden intens zijn. Als een luchtvaartmaatschappij klant boos wordt over een vertraagde vlucht, bijvoorbeeld, de agent ISNA € ™ t verwacht om te reageren met woede of frustratie. In plaats daarvan, hea € ™ s normaal verwacht kalm en beleefd tijdens al zijn communicatie te blijven met klanten van de luchtvaartmaatschappijen.

In de meeste gevallen is een individu niet een hbo-opleiding nodig hebben om te werken als een luchtvaartmaatschappij customer service agent te vinden. In plaats daarvan, aanvragers meestal behoefte aan een middelbare school diploma of het equivalent daarvan. Sommige luchtvaartmaatschappijen vereisen nieuwe agenten om een ​​paar jaar ervaring in een customer service-gerelateerde baan te hebben. Er zijn veel luchtvaartmaatschappijen, echter, die bereid zijn om agenten te trainen zijn. In feite bieden veel luchtvaartmaatschappijen betaalde opleiding, zelfs als een individu heeft reeds klantenservice ervaring.
Vliegreizen is vaak stressvol, en een probleem met de klantenservice kunnen passagiers vragen om de luchtvaartmaatschappij te geven een slechte score voor tevredenheid.
Medewerkers van de klantenservice te verwerken bagage passagier op een luchthaven.
Aan een luchtvaartmaatschappij customer service agent te worden, moet een persoon meestal een middelbare school diploma of het equivalent daarvan.
Luchtvaartmaatschappij medewerkers van de klantenservice kan de primaire bron om feedback te krijgen over de vluchten zijn.
Vertegenwoordigers van de klantendienst moeten de klanten goed te behandelen, zelfs als ze een slechte dag zelf.

team leider (7 x uitgekomen)


1. iemand die leiding geeft aan een groep werkers
♢ De teamleider moet de opdrachten van zijn baas uitvoeren en rekening houden met alle wensen en eisen van zijn teamleden.
♢ Volgens Rudy hebben teamleiders in grote organisaties - naast het reguliere werk - last van veranderagenda’s met soms tientallen, vaak strijdige initiatieven. Het stomme is: juist het teveel aan plannen zorgt dat ze mislukken.

Statistieken

Statistieken

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen

Wat wil je nu doen?

Add Your Banner Here