[ bericht aangepast door Andria op 28 dec 2017 - 17:34 ]
-
18 aug 2013 - 13:1730 sep 2013 - 16:54
Ramses schreef:
(...)
Waarom moet ik hier nou weer om lachen? :')
Komde gij uit Brabant, wanne?
Brabant/Eindhoven de Gekstuhhh!!'The best way to predict the future is to create it'.
30 sep 2013 - 16:59Peculiaris schreef:
(...)
Brabant/Eindhoven de Gekstuhhh!!
Kom je uit Eindhoven? Ik reis via den Bosch denk ik, dus dan kunnen we samen reizen :330 sep 2013 - 17:03Jammer, dan ga ik naar Walibi Fright Night ):
'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'
2 okt 2013 - 20:49Ik heb vanmiddag mijn treindagkaartje gehaald. Ik reis nu via Tilburg in plaats van Den Bosch, dus dan scheelt die dagkaart toch wel een beetje.
2 okt 2013 - 20:52Kom dan zeker eens langs bij Museum Catharijne convent als jullie er toch langslopen ;P ik loop daar stage als Beveiliging haha
Veel plezier mensjesIt's high noon.
2 okt 2013 - 20:57Ik heb ook maar even een treinkaartje gehaald gisteren ik hou van de kruidvat *O*
"Delaying death is one of my favourite hobbies."
5 okt 2013 - 20:305 okt 2013 - 22:18Er komen echt veel mensen
And don't forget, Elvendork! It's unisex!
6 okt 2013 - 10:11Zover ik weet kan ik nog steeds gewoon. En het staat ook op de kalender, zodat mijn ouders dan geen rare dingen kunnen plannen voor die dag.
Stenenlikker
6 okt 2013 - 13:33JamesPotter schreef:
Er komen echt veel mensen
Ja, klopt! Maar zover ik weet was de laatste meeting in februari, ook in Utrecht, en toen kwamen er maar vijf mensen.. Dus ik hoop dat er nu wel veel mensen kunnen komen c:6 okt 2013 - 15:08Fennekin schreef:
(...)
Ja, klopt! Maar zover ik weet was de laatste meeting in februari, ook in Utrecht, en toen kwamen er maar vijf mensen.. Dus ik hoop dat er nu wel veel mensen kunnen komen c:
Nee, de laatste meeting zover ik weet was in april in amersfoort en toen kwamen maar twee mensen opdagenIk en het meisje met wie ik het organiseerde.
Stenenlikker
6 okt 2013 - 15:10Delone schreef:
(...)
Nee, de laatste meeting zover ik weet was in april in amersfoort en toen kwamen maar twee mensen opdagenIk en het meisje met wie ik het organiseerde.
Oh xd Maar nog steeds lang geleden en met niet echt veel mensen. Dus ik hoop dat er nu meer mensen kunnen komen. Maar het lijstje is nu ook best lang, dus als er mensen afvallen, zijn we nog steeds met veel.6 okt 2013 - 15:36Ellen? Ik ga je nu mijn nummer even pb'en. Ik kom sowieso, maar ik ben nog nooit in Utrecht geweest, dus voordat ik het vergeet, ik doe het nu!;p
And don't forget, Elvendork! It's unisex!
6 okt 2013 - 15:38JamesPotter schreef:
Ellen? Ik ga je nu mijn nummer even pb'en. Ik kom sowieso, maar ik ben nog nooit in Utrecht geweest, dus voordat ik het vergeet, ik doe het nu!;p
Oké! Ik weet niet of iedereen het weet, maar er was eerst een Whatsappgroep voor de meeting, en als jullie het leuk vinden, kan ik een nieuwe maken.6 okt 2013 - 15:41Fennekin schreef:
(...)
Oké! Ik weet niet of iedereen het weet, maar er was eerst een Whatsappgroep voor de meeting, en als jullie het leuk vinden, kan ik een nieuwe maken.
Dat os wel leuk ja(:And don't forget, Elvendork! It's unisex!