Ik ben op zoek naar een leuke story over of met het genre:
Harry Potter
Anime/Manga
Fantasy
Magic
Je mag ook andere story hier plaatsen maar Andere Fanfiction Als Harry Potter ga ik niet lezen Sorry !!
Kawaii ^w^
Ik ben op zoek naar een leuke story over of met het genre:
Harry Potter
Anime/Manga
Fantasy
Magic
Je mag ook andere story hier plaatsen maar Andere Fanfiction Als Harry Potter ga ik niet lezen Sorry !!
Kawaii ^w^
Die genre's heb ik niet.. maar de mijne mag je ook wel lezen hoor.
Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.
Waiting butterfly is mijn enige verhaal in het genre fantasie, maar het is wel al ver, dus ik weet niet of je zin hebt om negentig hoofdstukken in te gaan halen (:
Take risks and conquer your fears.
Stenenlikker
Hmm,zelf heb ik er geen,maar een vriend van me wel! Zoek gewoon op HugoWemel of The Boy Who Hates His Father en je hebt een story over Harry Potter!
The question is not if you believe in fate or not. The question is if you'll let fate decide your life or not.
Ik weet niet of je ook afgeronde stories wil lezen? Ik heb namelijk een fantasy verhaal, dat het eerste deel van een trilogie is, de trilogie zelf is nog niet afgerond, maar het eerste deel wel.
Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?
'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'
"Best, you've got to be the best
You've got to change the world
And use this chance to be heard
Your time is now"
~ Onbekende personen
~ Fantasy, avontuur, romantiek, drama
~ Deel één van een trilogie
~ Cover = link
"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)
-begonnen op : 03.01.2014
-geëindigd op : 00.00.00
-12+
-Onbekende personen, Fantasy
-record aantal kudos : 0
-kudos totaal : 0
-record aantal bladwijzers : 4
-record aantal abo’s : 8
-trailer 1
-trailer 2
5-1-2014 : jeej, deze story staat in de nieuwsbrief =D
Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••
Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.
Personages en verhaallijn bedacht door Theatre •
Montserrat is een bestaand eiland. Klimaat, geo-
logie en geschiedenis zijn gedeeltelijk verzonnen
door Theatre. • De wereld komt ook voor in een lo
-pende RPG op Quizlet. • Voor tips en vragen kun
je bij mij terecht. • Eventuele 16+ wordt aangege-
ven. • Start: Zo snel mogelijk.
Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes
-
[ bericht aangepast door Aerials op 24 jan 2014 - 14:50 ]
Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .
[ bericht aangepast door Ringwraith op 24 jan 2014 - 14:53 ]
Every villain is a hero in his own mind.
A friend is someone who knows the song in your heart and can sing it back to you when you have forgotten the words.
You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.