• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Kill me if you have ever been my friend, kill me.

Jep, over een halfuur stop ik met ANW, ik heb ook nog een beetje onspanning nodig en ik ben bang dat ik dat afgelopen week iets te weinig heb gehad :/ En de week daarvoor ook al...

+

Mam, begin alsjeblieft niet meer over gister over dat ik nog iets met mijn vriendinnen had moeten doen ofzo, want ik vind het al erg genoeg dat ik daarover tegen je gelogen heb en ik blijf me erg nerveus voelen bij het idee dat je er op één of andere manier achter zou komen dat ik wat anders heb gedaan dan gezegd.

[ bericht aangepast door Delahaye op 7 nov 2014 - 21:48 ]

Stenenlikker

Oke, in de film Gone Girl begon ik dat wijf echt te haten. Je moet echt fucking krankzinnig zijn, wil je zoiets doen, damnnn

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Mijn vriend is jaloers op mijn katten omdat ik hen blijkbaar meer aandacht geef dan hem. Ik weet niet of dit aan hem ligt of aan mij.

i put the fun in funeral

Overkill schreef:
    Mijn vriend is jaloers op mijn katten omdat ik hen blijkbaar meer aandacht geef dan hem. Ik weet niet of dit aan hem ligt of aan mij.

Aan de katten. ;P haha

OT: Maaaaammmm stop met praten met oma. Ik probeer aan een column te werken voor Quizlet! I need my concentration! :')

It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart.

Overkill schreef:

Dit.... In mijn geval minder erg, maar hij maakt er nog wel eens een opmerking over. Al vind hij het wel weer geweldig hoe ik tegen mijn katten doe.

Stenenlikker

Elrohir schreef:
    (...)

Dit.... In mijn geval minder erg, maar hij maakt er nog wel eens een opmerking over. Al vind hij het wel weer geweldig hoe ik tegen mijn katten doe.

Het erge is dat hij bloedserieus is. Ik dacht altijd dat het leuk zo zijn om een gevoelige vriend te hebben, maar het is net alsof ik met een ongesteld wijf opgescheept zit >.>

i put the fun in funeral

Overkill schreef:
    (...)

Het erge is dat hij bloedserieus is. Ik dacht altijd dat het leuk zo zijn om een gevoelige vriend te hebben, maar het is net alsof ik met een ongesteld wijf opgescheept zit >.>

Dat klinkt wel heel herkenbaar.

Your make-up is terrible

Morgen, morgen, morgeeeen :[]

May we meet again

I'm so booooored.

Your make-up is terrible

Wtf brommeralarm D:<

May we meet again

Meh. Pokke-oneerlijk, dat is m'n leven.

Am I in love with you or am I in love with the feeling?

Hoe kan de bus op het station al te.laat zijn o.O

To the stars who listen and the dreams that are answered

Ik weet nu al dat ik me morgen maar slecht ga voelen en niet echt helder ga zijn.

kindness is never a burden.

Wat ben jij een lul de behanger.

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife