• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

•• • ••

•

Oké, heel leuk dat er iemand van SPN naar Dutch Comic Con komt, maar ik wacht nog steeds op Troy Baker.(cat)

Delsin schreef:
    Oké, heel leuk dat er iemand van SPN naar Dutch Comic Con komt, maar ik wacht nog steeds op Troy Baker.(cat)

WIE?

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    (...)

WIE?

Hebben ze nog niet gezegd. :') Ik zou als ik jou was hun FB de komende weken in de gaten houden. ^^

Delsin schreef:
    (...)
    Hebben ze nog niet gezegd. :') Ik zou als ik jou was hun FB de komende weken in de gaten houden. ^^

Zeker weten!

Your make-up is terrible

Laat naar bed, vroeg wakker, en dat op een zaterdag-ochtend, bleh.

'Darling, just hold on'

Ah, Leiden it is!:Y)

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Ik wil niet fluiten. Nee. :')

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Waar is m'n portemonnee? ._.

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Ik heb zo'n koppijn :'D Ik had niet gezellig moeten doen en niet bij mn moeder gaan zitten. Tot 2 uur snachts. Dan had ik geen koppijn gehad nu.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Muh, waarom voel ik me schuldig als ik m'n username daar verander?
    Stomme HSP van mij ook.

Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

Hoe ga ik een week zonder psycholoog in hemelsnaam volhouden. Godverdomme.

Am I in love with you or am I in love with the feeling?

Oh jezus,een bed opmaken is vermoeiend. Pfft... Vooral een tweepersoonsdeken. Ugh.. zo moe nu...

• May we meet again •

Bat schreef:
    Hoe ga ik een week zonder psycholoog in hemelsnaam volhouden. Godverdomme.
    Ik wil wel via internet (en mobiel etc.) dat spelen. ^^

Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

Het zou zo fijn zijn als je gewoon geloofd dat ik geen ander heb.
    Eerst zeg je dat je me wilt knuffelen en even later zeg je dat ik moet stoppen met de manier waarop ik tegen je praat.
    What. The. Actual. Fuck.
    Ik snap er niks meer van.
    Wees gewoon duidelijk :/

'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

Nagusamu schreef:
    Het zou zo fijn zijn als je gewoon geloofd dat ik geen ander heb.
    Eerst zeg je dat je me wilt knuffelen en even later zeg je dat ik moet stoppen met de manier waarop ik tegen je praat.
    What. The. Actual. Fuck.
    Ik snap er niks meer van.
    Wees gewoon duidelijk :/

Ga eens een goed gesprek aan en wanneer hij weg wil lopen zeg je dat dit niets oplost en dat je het nú uitgepraat wilt hebben.

• May we meet again •