• Ik heb een suggestie over templates, het is een hele kleine suggestie.

Ik heb autisme en ben heel gevoelig voor licht, dus ook van het beeldscherm van de computer. (ik heb een progamma waarbij ik al mijn social media een zwarte of grijze achtergrond kan geven. Alleen Quizlet staat er niet bij)

En ik heb met de templates mijn achtergrond en content kleur zwart gedaan, met donker paarse letters. Alleen vind ik het vervelend als ik op het forum zit, of ik kijk naar Quizzen, dat ze omringt zijn met een wit vak, en dat is heel fel voor mij. Zou er een optie zijn om die een kleur te geven zodat ik die zwart/grijs kan maken?

Dit is misschien nutteloos voor veel mensen maar ikzelf zou het heel fijn vinden.

Niet zeggen dat het vervelend is voor andere mensen, want die kunnen er niks van zien.

[ bericht aangepast door Neaggy op 17 juni 2016 - 20:34 ]

Succ

Op je computer heb je ook een programma genaamd F.lux die ook je scherm wat meer geel / oranje maakt om het je gemakkelijk te maken, daar maak ik dagelijks gebruik van.

Maar ik ben voor, waarom niet? Als ik 's avonds nog even op Q wil verblind mijn scherm me soms nog eens.

You point your finger and play the victim so take your best shot.

CowChop schreef:
    Op je computer heb je ook een programma genaamd F.lux die ook je scherm wat meer geel / oranje maakt om het je gemakkelijk te maken, daar maak ik dagelijks gebruik van.

Maar ik ben voor, waarom niet? Als ik 's avonds nog even op Q wil verblind mijn scherm me soms nog eens.

Dat progamma kan ik er dus niet opzetten omdat mijn vader ook de computer gebruikt en hij vind dat nogal vervelend.

Dat progamma wat ik gebruik komt alleen op mijn bureau blad, dus daar heeft mijn vader geen last van.

Succ

Wolfram schreef:
    (...)

Dat progamma kan ik er dus niet opzetten omdat mijn vader ook de computer gebruikt en hij vind dat nogal vervelend.

Dat progamma wat ik gebruik komt alleen op mijn bureau blad, dus daar heeft mijn vader geen last van.

F.lux kun je uit en aan zetten wanneer je wilt, het werkt echt onwijs simpel. Zo zal je vader er geen last van hebben. c: Mijn vriend vind het ook vreselijk, dus dan zet ik hem gewoon uit als hij hem gaat gebruiken.

You point your finger and play the victim so take your best shot.

Nakamura schreef:

Wat een leuke tip. ^^

I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury