• S a t a n ' s      A n g e l s      &      D e m o n s            R o l l e n t o p i c

I n v u l l i j s t:
    Naam:
    Leeftijd:
    Gave: (Dit kan overigens alles zijn, ook de Hellhounds tellen mee als "gave")
    Innerlijk: (Hou hierbij rekening mee dat je aan de evil side staat en dus niet bepaald een lieverdje bent geweest.)
    Uiterlijk:
    Geschiedenis: (Wat is de reden waarom je in hel zit enzo en je verdere verleden)
    Extra info:

R o l l e n:      1 Man over!
    Meiden:
    Gekozen vrouw van Lucifer: (Dit wordt overigens zelf besloten door degene die Lucifer claimt.)
    Lilith Cressida De Vil Elektriciteit 23 jr. HarleyQuinnx
    Ruby Jane Griffin Vuur 24 jr. JudithSuzann
    Dyon Valorian Mensen controleren 20 jr. Submarines
    Katherine "Kit" Roan Walker Hellhounds controleren 25 jr. Sapphic
    Eris Persephone Sephtis Skin-walker 19 jr. Anthemis

Jongens:
    Lucifer: Gereserveerd voor Imogen
    Gereserveerd voor Mismagius
    Gereserveerd voor Assassin
    Tyler Michael Blackburn Duisternis 27 jr. HarleyQuinnx
    In de diepste dallen van deze wereld is een andere dimensie. Van heetste vuren en diepste putten gevuld met zielen die worden geteisterd door hun grootste angsten. Zielen die worden gemarteld tot in de eeuwigheid van hun bestaan. Daar in die dimensie zit maar een man op de troon, Lucifer. De koning der hel en de afgestoten rechterhand van God. Om hem te helpen met het innen van zielen, is er een kleine selectieve leger opgesteld van 5 Angels (vrouwen) en 5 Demonen (mannen). Deze 10 leden halen allemaal op hun eigen manier deze zielen naar de hel. De ene gebruikt zijn kracht en de ander maakt gebruik van de vreselijke wezens die er in hel te vinden zijn. Maar zo ook in hel zijn er natuurlijk hun spanningen tussen man en vrouw. Relaties komen hier niet vaak voor, dus als ze eenmaal beginnen, zal je eerst bij de baas op het matje moeten komen. Maar daarom is dit de hel en niet de hemel..

[ bericht aangepast door Blodreina op 19 aug 2016 - 22:02 ]

"I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares"

Leuke opmaak. 8D

Wilt niemand hieraan meedoen? Ik twijfel nog.

Your make-up is terrible

Twijfels.

Because I love him, do I need another reason?

Mag ik eeen vrouw reserveren? Leuk idee!

Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

Hmm, ik twijfel

If we hug a little tighter, our hearts will be a little

Ik twijfel, maar wil toch graag een vrouw reserveren .

For those who dare to hope

Reserveer toch maar een vrouw voor de zekerheid. (:

Ook ik twijfel, maar ik wil toch voor de zekerheid een man reserveren.

But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

Doe maar een man voor mij.

Your make-up is terrible

Ik wil heel graag een vrouw reserveren!

Ik geloof dat ik al eerder aan een oude versie van deze rpg heb meegedaan c:

I am not as think as you drunk I am

Omg guys yay!! Ik raakte al zo bezorgd dat het niet zou lopen! En idd dit is een oude uit de doos die ik wegens privé redenen niet had kunnen voortzetten, wat ik overigens erg jammer vond T-T

Speeltopic wordt geopend op 20 Augustus, dus al iedereen tegen die tijd z'n rol heeft ingeleverd, zou dat fijn zijn

HarleyQuinnx schreef:
    Omg guys yay!! Ik raakte al zo bezorgd dat het niet zou lopen! En idd dit is een oude uit de doos die ik wegens privé redenen niet had kunnen voortzetten, wat ik overigens erg jammer vond T-T

Ahw ja ik vond dat ook heel jammer, ik vond het echt geweldig om de evil vrouw van hades te spelen toen c:

I am not as think as you drunk I am

Conde schreef:
    (...)

Ahw ja ik vond dat ook heel jammer, ik vond het echt geweldig om de evil vrouw van hades te spelen toen c:

Ik had laatst alles weer doorgelezen en miste het zoo erg! Oh het was echt geweldig en miste de goede tijden zo! Jullie waren allemaal echt zo badass

Mismagius schreef:
    Ook ik twijfel, maar ik wil toch voor de zekerheid een man reserveren.

Hoe bedoelde je de Hellhounds als gave precies? Dat ze die hebben of erin kunnen veranderen?