Ik heb zelf geen seksuele ervaring, maar ik denk dat je veel te druk bezig bent met hoe je overkomt, naar mijn mening. (:
Ik bedoel het niet slecht, maar het klinkt niet echt alsof je je wel voor de honderd procent op je gemak voelt bij die jongen. Het maakt niet uit dat je er niets van bakt de eerste keer, dat lijkt me best normaal. Ik denk dat als je zo'n dingen vaker doet, je er uiteindelijk vanzelf wel achter komt hoe het precies moet en hoe niet en hoe je het perfect maakt voor hem. Leg de lat alleen niet te hoog de eerste keer. Je klinkt echt veel te zenuwachtig over wat hij van je zal vinden. Als hij echt verliefd is op jou, dan moet hij al gelukkig genoeg zijn, dat je in zijn bed ligt, denk ik. Als hij slechte dingen van je zou denken, op zo'n vertrouwelijk moment, is hij alleen maar het dumpen waard, maak je dus niet druk!!! (:
Ook over die geluiden, als je stil blijft, lijkt me dat ook best iets normaal hoor, niet te bewust mee bezig zijn of gaan faken. Gewoon ontspannen, hem vertrouwen en al je stress erover loslaten. Ik denk dat je de lat veel te hoog legt en veel te veel bezig bent met hoe je overkomt.
[ bericht aangepast door Histoire op 25 aug 2016 - 10:51 ]
Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.