• Hello, this is simple. Post hier je Outfit of the Day. Ik vind het altijd leuk om te kijken naar wat mensen dragen - vooral als ik in de trein zit of zo - dus vandaar dit topic. [Je mag natuurlijk ook altijd advies vragen op je kleding.] Ik zal beginnen met mijn OOTD. Vandaag is het op stage Non-Casual Friday, wat betekent dat je netjes gekleed moet gaan en alle mannen in pak gaan. Als vrouw vind ik het zelf wat vager wat non-casual is, maar elke broek die geen gaten heeft is voor mij basically al non-casual.

My fake plants died, because I did not pretend to water them.

Vandaag ben ik hella comfy en hang ik alvast de goede supporter uit voor vanavond:Y)

A woman without a man is like a fish without a bicycle

Saaie stay at home outfit.

“Nothing like a nice tentacle-slap across the maw to set the tone for the week, eh? ”

The way you touched my soul was so damn evil. — VUKOVI > Sultana — Vertrouwenspersoon.

MT.

Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

Trying to decide if I can wear this casually to school or whatever.

My fake plants died, because I did not pretend to water them.

Paddiecakes schreef:
    Trying to decide if I can wear this casually to school or whatever.

Heck yes you can. Luv it.

“Nothing like a nice tentacle-slap across the maw to set the tone for the week, eh? ”

Ik zie een patroon in mijn outfits... Of ik zie geen kleuren. c:

Another day of black.

-plaatje werkte niet meer -

[ bericht aangepast door Lohse op 18 april 2017 - 1:20 ]

Morty schreef:
    Ik zie een patroon in mijn outfits... Of ik zie geen kleuren. c:

Jij hebt teveel leuke kleding en accessoires. (:

Quiet the mind, and the soul will speak.

De pantoffels zijn nu vervangen door schoenen. :'D

Our world doesn't deserve you. Yet.

Mirinae schreef:
    (...)
    Jij hebt teveel leuke kleding en accessoires. (:

Thaanks!

Iemand interesse in een nieuw huis? Voel me echt een makelaar of zoiets vandaag. :')

But I just keep on laughing, hiding the tears in my eyes - Boys don't cry

Alvast mt:Y)
    Ik zal de komende maanden alleen maar in joggingbroeken lopen en saaie shirts want examens.
    Maar misschien voor daarna ^^

"I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

Saaie thuisblijf outfit

Alleen nog rode lipstick and I'm ready.