• Hello, this is simple. Post hier je Outfit of the Day. Ik vind het altijd leuk om te kijken naar wat mensen dragen - vooral als ik in de trein zit of zo - dus vandaar dit topic. [Je mag natuurlijk ook altijd advies vragen op je kleding.] Ik zal beginnen met mijn OOTD. Vandaag is het op stage Non-Casual Friday, wat betekent dat je netjes gekleed moet gaan en alle mannen in pak gaan. Als vrouw vind ik het zelf wat vager wat non-casual is, maar elke broek die geen gaten heeft is voor mij basically al non-casual.

My fake plants died, because I did not pretend to water them.

Was wel weer even inkomen na 2 weken niet geweest te zijn(A)

"It means no worries, for the rest of your days"

Tijd om te gaan werken voor de eerste keer.

[ bericht aangepast door Strongfork op 29 juli 2017 - 7:41 ]

The way you touched my soul was so damn evil. — VUKOVI > Sultana — Vertrouwenspersoon.

Krijtstreep it is!

But I just keep on laughing, hiding the tears in my eyes - Boys don't cry

Pushing myself out of my comfort zone.

My fake plants died, because I did not pretend to water them.

“Nothing like a nice tentacle-slap across the maw to set the tone for the week, eh? ”

I don't own a Wolverine shirt yet so this shirt had to do;

The way you touched my soul was so damn evil. — VUKOVI > Sultana — Vertrouwenspersoon.

“Nothing like a nice tentacle-slap across the maw to set the tone for the week, eh? ”

Bump.

Bump, want ben trots op m’n sjaal die niet met m’n outfit matched.

[ bericht aangepast door Rozenthee op 3 nov 2017 - 10:37 ]

Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

Bumpbump
    (Maandjes geleden, voor het ondergewicht oeps)

[ bericht aangepast door Effy_Stonem op 11 dec 2017 - 15:13 ]

i wanna die with you once or twice.

Even mijn nieuwe vest showen. I love the zipper tho

26 - 02 - '16

Geen ootd, wel vandaag gekocht

Alleen maar tranen van geluk

MERRY CHRISTMAS U FILTHY ANIMAL

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Kerstbrunch op mijn moeder's werk vandaag!