Skrivbar schreef:
(...)
En o ja, je mist echt niet zoveel als je misschien denkt. Ik dacht dat ook. Man, wat heb ik me daar druk om gemaakt. En dan ook nog op deze leeftijd!!!
Dat is heel persoonlijk denk ik. Enkele van mijn meest onvergetelijke ervaringen, waren superbijzondere momenten die ik met jongens heb gedeeld of naar aanleiding van die jongen tot stand zijn gekomen. Ik had die momenten voor geen goud willen missen.
Pixielisje schreef:
Ugh ik denk dat ik al heel tinder onderhand naar links geswipet heb
maar idk
ik vind persoonlijkheid echt het belangrijkste, maar ik word ook wel aangetrokken door uiterlijk en dan eerder het speciale uiterlijk van iemand
het is zo moeilijk om iemand interesting te vinden
en misschien zijn die er wel maar is het gewoon moeilijk om op zo'n site iemand te leren kennen die zo is, omdat die er a) niet op zit of b) niet echt zijn bio invult of zo
Vind het ook zo lullig dat ik als inmiddels bijna twintiger nog nooit een vriendje gehad heb of gekust heb zelf terwijl ik wel heel goed weet wat ik wil en ik nou ook niet bepaald zin heb om nu iemand te daten als ik er niet serieus in ben. Ik bedoel dan dat ik ook niet echt zin heb om zomaar te gaan kussen bij het uitgaan omdat ik wat ervaring wil hebben of zo. Vind zoiets toch wel heel persoonlijk om zomaar te gaan doen, zeker nu ik bijna twintig ben. Dat is like een personal space echt lol, snapt iemand dit? :')
En ik heb wel wat jongens gehad die mij benaderden dat ze me knap vonden, dus ik denk niet dat zo afstootbaar ben dat niemand me wilt. Misschien omdat ik zelf een bepaald iets zoek en misschien dat ik niet de juiste mensen aantrek?
Maar ik geloof nou ook niet dat ik de ware ga tegenkomen door als crazy de ene na de andere te daten. Of hoe zien jullie dat?
Ik heb gewoon onderhande een beetje het idee dat ik een hele wereld mis haha
Ik snap dat je het bijzonder wilt houden, juist omdat je ouder wordt en het dus (even lullig gezegd) voortsleept en dat het idee van zoenen daardoor echt tot iets heel bijzonders is verheven. Opzich begrijp ik dat, hoor. Je eerste zoen ga je nooit meer vergeten, dus die wil je speciaal maken. Alle zoenen die daarna komen, komen voor veel mensen echt veel gemakkelijker.
Toch zou ik aanraden dat je je misschien toch maar een keertje lekker moet laten gaan als je uitgaat. Ontmoet leuke jongens, flirt een beetje hier en daar, en denk er niet teveel over na. Just roll with it, en zie wat er gebeurt. Zoenen zelf is niet persé een huge deal. Het is meer de situaties en momenten die voor- of achteraf kunnen ontstaan, zoals ik al uitlegde in mijn post naar Pixielisje. Ik heb voor mezelf de switch omgezet en gezegd dat ik het leven niet te serieus meer neem. Als de juiste mensen op mijn pad komen is dat geweldig, maar who cares als ik voor die tijd gewoon lol maak? En hoe ga je weten wie de ware is als je je niet openstelt voor mensen en ze leert kennen? Ik ben uit die comfortzone gestapt en het heeft me heel veel bijzondere, interessante jongens doen ontmoeten waarmee ik geweldige momenten heb beleefd. En dan doel ik echt niet alleen op seks.
[ bericht aangepast door Sasageyo op 4 april 2018 - 1:36 ]
The Devil knows our fears. He told all his friends. || Edensgate-> Sasageyo