Home > Forum > Feestdagen > Happy Squary Birthday!

Happy Squary Birthday!

index RPG actieve topics zoeken

HAPPY BIRTHDAY

Want het is Inge's verjaardag! (en ik duik op uit het niets om een topic te maken voor haar)
Inge is geweldig en very funny/punny en ik ben haar dankbaar voor haar bestaan. En dat was genoeg sentimentele dingen, het is tijd voor taart!

(mensen, hoe doen jullie die fancy color gradient? ik ben echt te lang maar half online geweest)

(deze taart is voor het 40-jarige huwelijk van kirk en spock en je kunt me van niets anders overtuigen)

(spock kijkt boos)

(en hier is een garak meme die ik vond toen ik star trek cake googlede. rare lizardman)

En ik heb natuurlijk een cadeau die je HIER kunt vinden. Fijne dag!

BoromirOfGondor > AnakinSkywalker

congrats!(krul)
LaAt ZiEn WiE jE bENt

Gefeliciteeeerd met je verjaardag lieve Inge(flower)
People say 'never give up'. But sometimes giving up is the best option, because you realize you're wasting your time.

Happy birthday! 🎉🎉
26 - 02 - '16

Yaaay, van harte gefeliciteerd, Inge! <3 Hopelijk heb je een geweldige dag vandaag. ^^

Sorry. Zeer slecht plaatje. Ik vond 'm zelf dan ook onwijs grappig. x)
Smile. You're beautiful. <3

GEFELICITEERD

404

Gefeliciteerd, Inge! (:
"Maybe our favorite quotations say more about us than the stories and people we're quoting." - John Green

Happy biiiirthday!

It's called a hustle, sweetheart.

Happy birthday, Inge! Maak er een superleuke dag van! 😊
I've got that sunshine in my pocket

Gefeliciteerd!*O*
I super believe in you, Tad Cooper

Gefeliciteerd! Ik hoop dat je een geweldige dag hebt!(blush)
If you don't understand my silence, you will never understand my words.

Gelukkige verjaardag Inge!
Ex astris, sciencia

Kalokagathia schreef:
Yaaay, van harte gefeliciteerd, Inge! <3 Hopelijk heb je een geweldige dag vandaag. ^^

Sorry. Zeer slecht plaatje. Ik vond 'm zelf dan ook onwijs grappig. x)

Oh mijn god, geen sorry zeggen, want het maakte mij erg hard aan het lachen. Die had ik niet zien aankomen. :'D

En hartstikke bedankt allemaal! Ik heb een heel rustige dag met veel taart gehad.(bloos)
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Nog gefeliciteeeerd! ^^
"To be creative is to let little pieces of your heart go and place them into each project you make."

index actieve topics zoeken

Home > Forum > Feestdagen > Happy Squary Birthday!