Home > Forum > Off-Topic > Lucht je hart ~ 636

Lucht je hart ~ 636

index RPG actieve topics zoeken

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

Waarom zit dit hostel in Londen al vol? Ik kijk pas voor in de meivakantie, holy crap.

We are all made of stardust.

Godsamme, houd je bek dicht.
Eau de résistance.

Deeds will not be less valiant because they are unpraised. Aragorn

Vegan mac and cheese is lifeee, but so much work ))):
et tu, brute?

Gibbins schreef:
Godsamme, houd je bek dicht.

//Also, waarom is alles zo ontzettend kut vandaag. Ik wil gewoon chocolade eten en Harry Potter kijken - maar nee, zelfs dat gaat niet.

[ bericht gewijzigd door Scipio op 14 jan 2018 - 19:34 ]

[Motunui > Scipio] Bibia be ye ye

Waarom voel ik me gewoon nooit veilig
Sometimes I don't say hello so I can avoid the goodbye." [Childhood]

Ik baal nu best wel, but I get it. ☹
Don't walk. Run.

Jemig mijn ogen zijn super moe, wat irritant
Deeds will not be less valiant because they are unpraised. Aragorn

It feels like I have no tears left
~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

Neverbealone schreef:
It feels like I have no tears left

Same - maar actually, that took an unexpected turn. In elk geval, ik heb het verteld aan mijn ouders en ze gaan professionele hulp voor me zoeken. Niet gedacht dat vandaag nog... zo goed ging aflopen?
[Motunui > Scipio] Bibia be ye ye

Scipio schreef:
(...)
Same - maar actually, that took an unexpected turn. In elk geval, ik heb het verteld aan mijn ouders en ze gaan professionele hulp voor me zoeken. Niet gedacht dat vandaag nog... zo goed ging aflopen?

Delphine ik ben zo zo zo blij voor je. Damn, ik heb me wat zorgen om jou gemaakt en dit is echt zon goed nieuws. <3 Mn aanbod blijft staan: als je wil praten, weet je me te vinden. Youre amazing, girlie.

//

At least Ive control over the outside things, tomorrow I will start on the inside things.

We are all made of stardust.

How to be positive? I should take a class on that.

Eau de résistance.

Thanks for the pressure, parents... Ja, ik heb mijn leven na school al helemaal uitgestippeld hoor. MAG IK EERST FF MIJN DIPLOMA HALEN MENSEN! thank you.
Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

Dit voelt nu echt zo raar. Ik ben nu best wel teleurgesteld erin. Waarom begin je er dan ook over als je het te snel vindt? ;c
Don't walk. Run.

Tomorrow is going down in the books.

Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt
Me and God we don't get along

index actieve topics zoeken

Home > Forum > Off-Topic > Lucht je hart ~ 636