Home > Forum > Off-Topic > Motiveertopic SOTY & FOTY 2018 — [2]

Motiveertopic SOTY & FOTY 2018 — [2]

index RPG actieve topics zoeken

Voor het officiële SOTY/FOTY-topic, klik hier.

Hierbij het onofficiële motiveer- en praattopic voor SOTY en FOTY 2018! Hier kan je met elkaar praten over je verhaallijn, vragen om tips en tricks, do's en don't's, elkaar peper in de reet stoppen om door te gaan met schrijven!

Kraak hier niemands ideeën af en ga respectvol met elkaar om. Opbouwende kritiek is altijd beter dan een idee compleet de grond in duwen.

It's not a sin to be thrifty, dear. [Hopps » Plunkett]

Ugh, +1 bij dat gevoel.
Ik heb nu maar gewoon het volgende hoofdstuk online gegooid, ook al is het volgende nog niet klaar.
Misschien dat het me motiveert om verder te schrijven haha
In my defense: I was left unsupervised.

Dag drie dat ik heel graag verder wil schrijven, maar gewoonweg te moe ben. Pff!(no_chears)
To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

Mijn eerste hoofdstuk staat online. Nu kijken of ik met een griephoofd ook nog iets zinnigs op papier weet te krijgen :'D
The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

Seasons schreef:
Dag drie dat ik heel graag verder wil schrijven, maar gewoonweg te moe ben. Pff! (no_chears)

You can do it(flower)
There is a piece of me in everything you see.

Het lukt mij gewoon niet iets te kunnen schrijven. Gewoon omdat enz o slecht en niet pakkend is:(
mijnleveniseengroteverkloottegrapzonderspaties

Dissonant schreef:
(...)
You can do it(flower)

Awh, je bent lief.
Misschien dat ik het vanavond nog eens probeer, en anders hopelijk vrijdag na alle ziekenhuisafspraken! x

To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

Seasons schreef:
(...)
Awh, je bent lief.
Misschien dat ik het vanavond nog eens probeer, en anders hopelijk vrijdag na alle ziekenhuisafspraken! x

Het is niet voor niets een motiveertopic (; Succes!
There is a piece of me in everything you see.

index actieve topics zoeken

Home > Forum > Off-Topic > Motiveertopic SOTY & FOTY 2018 — [2]