Home > Forum > Speeltopics > [RPG • 0] The Golden Kisslist • Speeltopic

[RPG • 0] The Golden Kisslist • Speeltopic

index RPG actieve topics zoeken

R O L L E N
JONGENS VOOR DE LIJST
♔Jake Cooper • AteIophobia (Maurice Sinclair) • 1.3
♔Cristiano Elijah Santiago • Maluma • 1.2
♔Blaze Miller • undentified (Cam Gigandet) •
♔Damon Tyler Johnson • Mahigan • 1.3

MEISJES VOOR DE LIJST
♕ Katie Araceli Figueroa • ParvaRubraHood (Ariana Grande) • 1.1
♕Scarlet 'Joy' Adams • BesidesYou (Kenza Zouiten) 1.1
♕Olivia 'Ginger' Atwood • Cami (Darya Lebedeva) 1.2

♔❤♕

Be a slut. Do whatever you want.

♔❤♕

JONGENS TEGEN DE LIJST
♔Joon Hanuel Park • Solmeron • 1.4
♔Nathaniel Anderson • Sturmfrei (Timor Simakov) • 1.3
♔Major Ostin Sadler • ParvaRubraHood (Josh Heuston) • 1.3

MEISJES TEGEN DE LIJST
♕ Brittany Dawn Chamberlain • ParvaRubraHood • 1.2
♕Lola Rivers • JudithSuzann (Charlotte McKee) • 1.4
♕Rozelyn Fay Johnson • lilangel (Taylor Hill) • 1.2
♕Lucy Julia Williams • Pua • 1.3

The Kisslist
1. Olivia 'Ginger' Atwood
2. Katie Araceli Figueroa
3. Scarlett 'Joy' Adams
4. Spring Mitchells
5. Liv James
6. Rachel Stark
7. Mona Woods
8. Lydia Logan
9. Alice Smith
10. Crystal Reed

♔❤♕

Pass out, drank, wake up, drank, faded, drank.

♔❤♕

The Holy Virgin List
1. Destiny Prince
2. Lilly Harper
3. Lucy Julia Williams
4. Bethany Saint
5. Lola Rivers
6. Annastasia Darling
7. Sabrina Martin
8. Paige Barnes
9. Brittany Dawn Chamberlain
10.Rozelyn Fay Johnson

De beginsituatie
Het is woensdag morgen, ofwel de dag nadat de lijst is gecreëerd. De school deuren staan net twee minuten open en de vroegelingen staan al klaar om langs de aula af te gaan om een snelle blik op de lijst te werpen. Anderen hebben besloten nog even van het laatste halfuurtje te genieten in hun bed, op weg naar school of op weg naar iemand die ze een lift hadden beloofd. Iedereen start zijn woensdagochtend weer anders op. Maar een ding hebben zij met zijn allen gemeen, ze hebben namelijk allemaal geen idee van wat hen in de aula te wachten staat. Op de jongens van the Kisslist na. Hier hangt vandaag namelijk niet maar een lijst, er hangen er twee. Ze zijn namelijk afgelopen dinsdagavond bij elkaar gaan zitten en net als iedere andere avond ging dit gepaard met wat drankjes en vele discussies. De meiden werden gerangschikt op uiterlijk, tactieken maar met name op de manier hoe ze hen een plezier gaven. Toch besloten zij juist deze avond te kiezen om het "spel" een lichtelijke wending te geven. En zo hing er de volgende ochtend niet een lijst in de aula maar twee. The Holy Virgin List heeft zijn plekje naast the Kisslist bemachtigd en op deze lijst staan tien namen. Van meiden die geen idee hadden wat seks was tot hen die er gewoon helemaal niks van bakten.

♔❤♕
I am the designer of my own catastrophy

♔❤♕

[ bericht gewijzigd door PhiIophobia op 13 jan 2018 - 19:09 ]

``I gave you all... You gave me shit.``

Damon Tyler Willsson

22 • With Lola • Schoolyard • Outfit •

Het berichtje had ik vrij snel gestuurd, waarna ik mijn mobiel weer wegdeed. Hierdoor kon ik de reactie van Lola nog peilen. Ze staarde richting de grond en het bleef even stil bij ons allebei. Met mijn ogen volgde ik Lola's haar hand, die eén van haar blonde lokken achter haar oor verstopte. Ik wierp mijn blik weer terug naar haar gezicht, toen ze weer begon te spreken. “Wat houdt die lijst precies in dan?” Wat hield die lijst precies in? Elk antwoord wat ik zou geven zou negatief zijn voor Lola. Het bleef even stil namens mijn kant, omdat ik zo één twee drie niet het antwoord zou weten. Hij had meerdere reden. “Zullen we vast naar binnen gaan?” klonk het plots. Het liefst had ik mijn peuk nog willen roken, maar dat moest dan maar even wachten. Ik wierp een snelle blik over het schoolplein en zag dat verschillende mensen onze kant opkeken. Ik gniffelde kort. Ik wist precies wat voor gedachtes er in die hoofden omgingen. "Yeah sure," Ik boog door mijn knieën om Lola haar tas op te rapen, die ze aan het begin van ons gesprek op de grond had gezet. Ondertussen begon ik vast te lopen richting de school. "Maar om op je vraag terug te komen," begon ik het gesprek weer. "De lijst bevat namen van meiden die geen idee hebben wat seks is tot die er gewoon helemaal niks van bakken." Ik hield de schooldeur voor Lola open, terwijl ik haar als eerste naar binnen liet. Ook binnen voelde ik vele blikken onze kant op staren. "Maar het kan ook als reden zijn dat ze je stiekem op de Kisslist willen hebben," Ik wierp een snelle blik de kantine rond opzoek naar Joy. Al snel had ik haar gevonden, maar direct keek ik weer weg, omdat ik zag dat Blaze bij haar stond. Ik zou die jongen dadelijk wel krijgen. Mijn ogen speurde nu de kantine af naar Rozelyn. Als ik bij haar in de buurt zou komen, zou Blaze wel weer pissig worden, maar dat wilde ik nu echt uitlokken. "Maar wees trouwens blij dat je niet in de top 3 staat," probeerde ik Lola weer moed in te spreken, maar in mijn achterhoofd wist ik dat dit niet zou werken. "Ik bedoel." er was weer een korte pauze, terwijl ik bedenkelijk gezicht trok. "het is maar een lijst toch?"

Throw me to the wolves and I will return leading the pack

✝️ Elisabeth Angel Smith ✝️

20 - Against the list - With Rozelyn & Ginger

Elisabeth keek Rozelyn niet begrijpend aan toen ze begon te stamelen.
'Uhh...' Een korte stilte volgde.
'Het spijt me, verder dan het besef dat mijn eigen naam op die lijst staat ben ik niet gekomen ben ik bang..'
Natuurlijk voelde ze zich lichtelijk teleurgesteld, maar misschien had ze andere dingen aan haar hoofd. Ze besefte dat ze Rozelyn haar naam ergens onderaan had zien staan. Toch vond ze het erger voor zichzelf.
Aan de ene kant was ze wel blij dat ze werd gezien als de meest nette persoon van de school. Het meisje dat nog geen seks had gehad, nog nooit een kus had gegeven. Aan de andere kant wilde ze die aandacht niet.
Ze wist waar ze in geloofde en daar hoefde niemand de nadruk op te leggen.
Ginger volgde het gesprek en zat tussendoor op haar telefoon. De jeugd kon er immers niet meer zonder.
Net toen ik wilde vragen of Rozelyn mee wilde gaan naar de les, keek Ginger op.
'Elisabeth, als je wil kan ik wel met een van de jongens praten om je van de lijst te krijgen. De meesten luisteren wel naar me,' vertelde ze met een lach.
'Tenzij je er liever op wil blijven staan, denk er anders nog even over na,' vervolgde ze met een knipoog.
Van de lijst afgehaald worden? Dat had zo zijn voordelen en nadelen.
'Ach, misschien moet ik me er gewoon in berusten. Dat gedoe rondom die lijst waait vast wel weer over.'
Terwijl ik dat niet zeker wist, hoopte ik erop.
'Ik ga maar naar biologie. Ga je mee, Rozelyn?'

[ bericht gewijzigd door Genre op 22 jan 2018 - 10:11 ]

index actieve topics zoeken

Home > Forum > Speeltopics > [RPG • 0] The Golden Kisslist • Speeltopic