• In the middle of crazy happiness, drinks and drugs, kisses, hugs and even more... in a place where everything is allowed and nothing is too crazy... will you be able to find the love of your life?

Voor een nieuw, hopelijk zeer succesvol, TV programma zijn zes mannen en zes vrouwen uitgenodigd een maand door te brengen op Paradise Island. Waar dit in eerste instantie een perfecte mogelijkheid lijkt om een maand vakantie te vieren blijkt echter niks minder waar te zijn. Om hun onkosten terugbetaald te krijgen en per persoon een minimum van 10.000 euro te verdienen moeten ze het namelijk de hele maand op het eiland volhouden en de liefde van hun leven vinden.

The change to win a lot of money can really change a person.
    Hoe minder mensen er echter op het eiland overblijven, hoe meer geld er over zal blijven voor de andere kandidaten. Daarom wordt er ook zeker voorspelt dat bepaalde kandidaten andere kandidaten weg zullen willen spelen. Maar wat als de personen die weg worden gespeeld nou net de personen zijn die aan jouw zijde horen te staan, wil jij jouw geld kunnen bemachtigen?

Finding love is already hard enough in a normal world.
    Om de kijkcijfers zo hoog mogelijk te krijgen, is Paradise Island alles behalve een normaal eiland in een normale wereld. Waar de twaalf mensen op het eiland bezig zijn met het vinden van de liefde van hun leven en het uitroeien van de concurrentie, is er een heel productieteam ingehuurd dat betaald krijgt om niks anders te doen dan het leven op het eiland zo moeilijk mogelijk te maken. Echter is dit team niet het enige waar de mensen op het eiland zich zorgen om hoeven te maken. Om de kijkers namelijk in de meest trouwe fans te veranderen, mogen de kijkers mee beslissen wat er gebeurd in het programma. Zij mogen namelijk opdrachten verzinnen, die na goedkeuring van het productieteam, naar de mensen op het eiland worden gestuurd. Hoewel deze opdrachten zeker niet altijd leuk hoeven te zijn, moeten ze echter altijd uitgevoerd worden. Als het om het verhogen van de kijkcijfers gaat, is namelijk alles toegestaan. De opdrachten kunnen de mensen helpen in het zoeken van de liefde van hun leven, maar ook kunnen ze zeker voor haat, verdriet en jaloezie zorgen. Waar ze de ene keer kunnen zorgen dat mensen dichter naar elkaar groeien, kunnen ze mensen de andere keer weer uit elkaar trekken.

Will you be able to find the love of your life, within one month of crazyness?

What everything looks like:
    The Island
    The House
    Zes slaapkamers
    Zes badkamers
    De keuken
    De bar
    Bioscoop kamer
    Woonkamer
    Zwembad Binnen Buiten
    Sportzaal
    Aparte, prive hoekjes/kamertjes 1 2, 3 4 5 6

Regels:
    - Quizlet huisregels
    - 16+ toegestaan
    - Geen perfecte personages
    - Alleen je eigen Persoon besturen, tenzij in overleg
    - Ga met respect met elkaar om
    - Naamsveranderingen doorgeven

Vrouwen:
    Naam - leeftijd - reden van aanmelding - Q naam - pagina
    - Raelynn Wood - 23 - geldbedrag en aandringen beste vriendin - Firewood - 1.2
    - Olivia Sophia Williams - 23 - wil nog één keer ongeremd van het leven genieten - BesidesYou - 1.2
    - Chloe Freya Bergen - 23 - zichzelf opnieuw uit te vinden en te vergeten - Cami - 1.3
    - Bella Marylin Grace - 21 - geld en ware liefde - Arioline - 1.4
    - Eden Isla Sadler - 21 - ingeschreven door haar beste vriendinnen - Rasalghul - 1.4
    - Linde Amira Moore - 23 - ware liefde - BesidesYou - 1.4

Mannen:
    Naam - leeftijd - reden van aanmelding - Q naam - pagina
    - Hunter Dex Matthews - 21 - wilde weg van zijn saaie woonplaats - Sombre - 1.2
    - Axel Brooks - 24 - had zin in een avontuur - Sturmfrei - 1.3
    - Nicolai ‘Nic’ McGrory - 23 - als grap opgegeven door vrienden - Necessity - 1.3
    - Luís Fernando Salasar - 23 - ingeschreven door vrienden - Taeralsahfer - 1.3
    - John Gillford - 26 - vinden van liefde - Taeralsahfer - 1.4
    - Lavan Walker - 26 - voor de liefde - Firewood - 1.4
    "It's time to party!"

"Let's do some we shouldn't be doing this things."

"Lets get fucked up"

ROLLENTOPIC
    SPEELTOPIC

[ bericht aangepast door Errante op 22 jan 2018 - 12:33 ]

Taeralsahfer schreef:
    De TS is niet meer actief?

Wait, whut!? Weet iemand hier meer van?

I was an angel living in the garden of evil

Nee, behalve dat het wel heel erg balend is, want wat nu?

"Though I may kneel before you, I will never be below you.."

Rasalghul schreef:
    Nee, behalve dat het wel heel erg balend is, want wat nu?

Idd, dit heb ik nog nooit meegemaakt dus ik weet niet wat gebruikelijk is? Ik vind het eigenlijk wel heel zonde om deze rpg dood te laten gaan..

Tja ik denk dat het overgenomen kan worden? Al ken ik daar ook de regels niet over.

We kunnen proberen door te gaan?

I'm a peaky blinder for god's sake.

Dat lijkt me wel leuk, ja.

Rasalghul schreef:
    Dat lijkt me wel leuk, ja.

Yep ik ook!

Ik ben ook voor om gewoon door te gaan ^^ al moeten we misschien even kijken wie er allemaal nog mee (willen) doen, omdat er dan natuurlijk rollen wegvallen.

The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

Er vallen nu twee vrouwen weg, sowieso.
    Which isn't too bad als Nic en Luís elkaar vinden.
    Toch?

[ bericht aangepast door Beansidhe op 2 feb 2018 - 10:10 ]

Ik wil nog wel meedoen! Alleen even kijken hoe en wat aangezien mijn rol midden in een gesprek zit met één van de rollen die dan dus wegvalt (,:

omw 505

Sturmfrei schreef:
    Ik wil nog wel meedoen! Alleen even kijken hoe en wat aangezien mijn rol midden in een gesprek zit met één van de rollen die dan dus wegvalt (,:

Ik heb hetzelfde met John. Dus ik heb hem vrij voor Axel op dit moment?

Taeralsahfer schreef:
    (...)

Ik heb hetzelfde met John. Dus ik heb hem vrij voor Axel op dit moment?

Oh, ja, dat kan wel!

omw 505

Ik sta nu dus ook vast met mijn rol, weet niet of er nog iemand vrij is?

Misschien kunnen we iedereen naar een wat centralere plek laten vertrekken? En vanuit daar dan verder met degenen die nog meedoen?

The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

Ik kan eventueel ng een aanvullende rol maken? Als iemand even uitvogeld wie er nog nodig is, een jongen of een meisje

I'm a peaky blinder for god's sake.