• Let's fangirl together!

Become a fan...
    TaeTae's favoriete k-pop groepen/artiesten
    Baechu's Favoriete Kpop idols
    Baechu's favoriete k-pop girl(group)-songs

[ bericht aangepast door TaeTae op 6 aug 2018 - 14:05 ]

Even though we can't communicate using the same language, we use music instead Kim Jonghyun

Ik heb sinds een tijdje kpop weer herontdekt na een tijdje niet meer geluisterd te hebben. Was sommigen hier misschien al wel opgevallen.(cat)

Even though we can't communicate using the same language, we use music instead Kim Jonghyun

Y E S:Y)

Heb je bepaalde groepen waar je het meest naar luistert?

I'm dying in a hot tub, once again. Mahealani > Leith Vertrouwenspersoon.

Oh jaa K-pop
    Ik luister graag naar SEVENTEEN en exo haha

And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

Sharpe schreef:
    Y E S:Y)

Heb je bepaalde groepen waar je het meest naar luistert?

BTS*O*En EXO, SHINee, Super Junior, BIGBANG!
    Maar ook wel VIXX, Monsta X en TVXQ

Nog suggesties of zo?:Y)

Ik smelt altijd als ik hem zie lol :') mini crush maybe

KyloRen schreef:

Ik smelt altijd als ik hem zie lol :') mini crush maybe

Oehhhh I love him too.
    Ik raad Day6 aan iedereen aan, het is echt een geweldige groep, wel anders dan de meeste die je zo hebt opgenoemd. Luister een keertje naar ze, i font think you'll be disappointed.

Oeh wat een leuk topic. c:

"A good book is always good, no matter how many times you've read it."

Sharpe schreef:
    (...)
    Oehhhh I love him too.
    Ik raad Day6 aan iedereen aan, het is echt een geweldige groep, wel anders dan de meeste die je zo hebt opgenoemd. Luister een keertje naar ze, i font think you'll be disappointed.

Ik zal die eens gaan opzoeken dan.:Y)

Oh vixx en monsta X zijn ook leuk!!!

And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

IK HEB NOG NOOIT ZO SNEL GEKLIKT TOEN IK DIT TOPIC ZAG.
    Ik stan momenteel EXO, SEVENTEEN, Red Velvet en BTS.

Life is like a game of chess. I don't know how to play chess.

Ik heb eigenlijk best high-key een crush op Young-K van Day6 want goddamn. Hij is echt enorm precious.

Al komt Wonpil, de rechter in deze fotos wel heel close:W

Maar tbh de hele groep is precious af!

[ bericht aangepast door Leith op 22 feb 2018 - 15:51 ]

Baozi schreef:
    IK HEB NOG NOOIT ZO SNEL GEKLIKT TOEN IK DIT TOPIC ZAG.
    Ik stan momenteel EXO, SEVENTEEN, Red Velvet en BTS.

Sugaaa <3

Ohmijnhemel ik leef voor K-pop. Ik luister vooral BTS tbh, volgens mij al sinds de Dope-era.

Human Being. c/o VIPERBCYS, The "Viper" Collection.

Zondag treedt EXO op bij de sluitingsceremonie van de olympische spelen eh.*O*

KyloRen schreef:
    Zondag treedt EXO op bij de sluitingsceremonie van de olympische spelen eh. *O*

OMG JA. Ik zit er al helemaal klaar voor. Ik zit ook klaar voor het legendarische moment dat either EXO, Monsta X, BTS, Red Velvet of Seventeen naar Europa komt. *le sigh* Het zware leven van een internationale Kpop-fan, nietwaar.

Life is like a game of chess. I don't know how to play chess.