• Hallo allemaal! Wat fijn dat je er bent!

Ja, ik heb drie weken geleden eindelijk De Luizenmoeder gezien en ik ben verkocht. Dus vandaar mijn zeer toepasselijke nieuwe username: JufAnk.

Wat is jullie favoriete quote uit deze serie?

I'm everyone's type.

Jaaa, zeker een heerlijke serie!
    Ik vond de ‘ik snap het niet’ ‘oh, dan heeft ze het niet van een vreemde’ wel mooi. En anderen ook, maar ik weet ze dus niet allemaal meer :')

Zoek en gij zult vinden. Vindt gij het niet, dan is het zoek.

Oké, ik heb al gelachen in het LJH, maar ik ga nu weer stuk. Geweldige username, profielfoto en sig. :W

Aaaaaand. It's stuck in my head again.
    Geweldige username! Ik heb niet echt een favoriete quote, maar gebruik Ank's "Wat is dat nou jammer jongens..." wel veel in mijn dagelijks leven. In dezelfde toon ook.

when it feels scary to jump — that is EXACTLY when you jump. ( Spellman » Anatomy )

Omg, dit is geniaal. Geweldige username.

Voor mij blijft de quote ‘dat vinden we niet raar, alleen maar heel bijzonder’ het grappigst.

[ bericht aangepast door Lacune op 3 juni 2018 - 22:40 ]

But if you close your eyes, does it almost feel like nothing changed at all?

Wauw hahaha

And then we'll see it.

Oei ik heb nog nooit van die serie gehoord. 🙈

Be you, bravely.

Haha, wat een toffe username, ik heb zo gelachen om die serie! Ik vind de participizza ook nog steeds geweldig.

“Love is a contradiction.”

Hell yes :'D.
    Ik kan me zo snel niet de beste quote herinneren, maar ik ging helemaal stuk om die Sinterklaas aflevering met die kut Minions.

The Devil knows our fears. He told all his friends. || Edensgate-> Sasageyo

Koffie schreef:
    Wauw hahaha

26 - 02 - '16