• •      •      •

Wat is dih?

Need a hand?
    Ik heb vaak gereageerd op topics op het forum om te helpen met manuscripten dat ik dacht dat het misschien gewoon handig is om een topic te openen.
    Well, zie hier.
    Allereerst zijn er natuurlijk Bèta's op Quizlet, die je hartstikke goed kunnen helpen en die wil ik ook helemaal niet vervangen!
    En dat ga ik zeker ook niet doen :') (Imagine the work lol)
    Wel hou ik me vast aan de gedachte dat ik jullie wil helpen.
    Natuurlijk wil ik niet verdrinken in mijn werk, (en daarnaast heb ik ook een leven hahaha) dus misschien gaat het niet altijd even snel, maar ik kom er altijd aan toe :')

So...?

Loop je vast met een plot? Heb je even geen zin meer in schrijven en heb je even iemand nodig om je te motiveren? Wil je graag feedback op jouw story?
    Laat me weten of ik kan helpen! Reageer hieronder in het topic en ik kijk wat ik voor je kan doen.
    Ik let op verhaallijn, eventuele subplots, personages, stijl en eventueel kromme zinnen en met een half oog let ik op spelling en grammatica, maar daar zijn de professionele editors voor en de beta’s natuurlijk. Ik probeer je altijd te helpen en zal zo goed mogelijk proberen feedback te geven of steek je een hart onder de riem.

Dus... Ik krijg zomaar hulp als ik me aanmeld?

Jep, pretty much. Degenen die ik tot nu toe heb geholpen zijn allemaal heel erg positief en blij over de feedback (schaamteloze zelfpromotie lol) dus I'd say dat het best heel handig isxD
    Momenteel ben ik bezig met Laura's manuscript ''Onbemand Hart''.
    Verder zijn jullie natuurlijk altijd van harte welkom bij de beta's en bij Anna's
    Het grote Shit Imma need some Feedback Topic terecht kunnen. Verder de appgroepjes natuurlijk hihi.

x Defender of the Crown- Catmint [afgerond]
    x Plot - Inspiratieloze hond <3 [afgerond]
    x One Shot - MacGyver [afgerond]
    x Onbemand hart - Ohorat [g] [Stop gezet]
    x Manuscript - Hephaistion [in behandeling]

[ bericht aangepast door Cayline op 19 sep 2019 - 8:33 ]

If life gives you lemons, you gotta pay for them sooner or later

-

[ bericht aangepast door Cayline op 30 mei 2019 - 12:34 ]

Girlicious schreef:
    Oeh interessant..
    Ik heb momenteel last van een onwijs writersblock dus dit topic komt ergens als geroepen haha
    Ik heb wel losse ideeën voor mijn verhaal maar weet niet zo goed hoe ik hier zodanig naartoe kan werken dat het toch spannend blijft haha

Ahhh ja, dat is altijd lastig. Laat me weten hoe ik je kan helpen:D

Cayline schreef:
    (...)

Heb ik je mijn mail al gegeven? Stuur het anders daar maar naartoe:)

Waarschijnlijk wel, maar ik weet niet meer welk mailadres van jouw is. Kun je je mailadres nog eens geven via PB ofzo?

If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

Cayline schreef:
    (...)

Ahhh ja, dat is altijd lastig. Laat me weten hoe ik je kan helpen:D

I know haha.
    Ik zal je wel even een pb sturen
    In elk geval fijn dat je wilt helpen mee te denken! Zo irritant als de wil er wel is maar de inspiratie niet, haha

"It means no worries, for the rest of your days"