Het is ondertussen al weer november dus dat betekent dat Halloween definitief is afgelopen. Zijn er hier nog mensen die wat met de feestdag hebben gedaan? Nog foto's om te showen? ^^ Ik had op mijn insta deze foto al geplaatst dus sommigen hebben het waarschijnlijk al gezien. > Ikzelf heb mogen meespelen in een haunted house als the nun op mijn werk (in de bios) en dat was echt ontzettend leuk. Mijn keel vond het minder leuk aangezien ik iedere keer moest krijsen zodra er mensen passeerden, maar dat was het waard want de reacties gaven meer dan genoeg voldoening haha. :') Ik heb dit trouwens niet zelf geschminkt, maar ik heb wel zelf mijn lenzen ingedaan en dat vind ik al een applausje waard want omg wat een hel zeg als je die dingen nog nooit hebt ingehad. :'D Was allang blij dat het uiteindelijk lukte. Je kan het verder niet zien op die foto maar ik heb dus gewoon een compleet nun-kostuum aan die tot mijn voeten reikt. |
|
Even though we can't communicate using the same language, we use music instead Kim Jonghyun