• Hi everyone!

Een tijdje terug had ik al een topic gemaakt, waarin ik aangaf dat ik al lang niet meer actief ben geweest op Quizlet. Ik weet dat er vroeger vaak meetings werden georganiseerd (waar ik zelf helaas nooit bij ben geweest, altijd was het te ver weg, te duur, etcetc).

Dusss... Nu ik weer wat actiever ben hier, ben ik benieuwd of er animo zou zijn voor een nieuwe Quizlet meeting?

Feinics heeft een datumprikker aangemaakt (klik), die wat mensen hebben ingevuld.

Uit die datumprikker is de datum zondag 13 oktober gekomen (: De meeting zal plaatsvinden in Utrecht (:

Gaan:
    -Nagaa / Amber, 25 jaar
    -Feinics / Suuz, 22 jaar
    -Weltschmerz / ? , 22 jaar
    -Slughorn/ Danique, 26 jaar
    -Eldir/ Nanóuk Kira, 23 jaar
    -Aspromavro/ Anne
    -Derks / Vincie, 20 jaar

Misschien:
    -TimothyMcGee/ Yolanda, 22 jaar
    -Debbaut/ J., 20 jaar
    -Frodo/ Bes, 21 jaar
    -Hephaistion/ Belle, 22 jaar
    -Perplex/ Ronja, 22 jaar
    -xAjaciedje/ ?, 21 jaar

*Voor de mensen die hun echte naam liever niet hier online willen, laat me dit dan even weten. Ik ben nu zo vrij geweest om op ieders profiel te kijken, en zijn of haar naam erbij te zetten, als deze op het profiel staat (;

[ bericht aangepast door Nagaa op 6 sep 2019 - 10:57 ]

Inspiration can hit you any time

Ik kan de 13e niet. Geen probleem maar voor het overzicht wel handig mij van de lijst te halen?

Als je altijd jong bent, heb je nooit een jeugd.

Ik kan ook er af dan (:

You were born original, don't die as a copy.

Ik heb de datumprikker wel ingevuld, maar je mag mij alsnog van de lijst halen.

"Nice is different than good." HaIe > Hargrove

Ah jammer dat jullie niet kunnen/komen. Maar ik heb jullie van de lijst afgehaald (;

Ik heb de datumprikker wel ingevuld, maar omdat ik pas te horen gekregen heb dat ik de 13e als scare actor mag helpen in Toverland, moet ik helaas afzeggen :/

But I just keep on laughing, hiding the tears in my eyes - Boys don't cry

FRIDERICUS schreef:
    Ik heb de datumprikker wel ingevuld, maar omdat ik pas te horen gekregen heb dat ik de 13e als scare actor mag helpen in Toverland, moet ik helaas afzeggen :/

Ah jammer! ;/ Maar natuurlijk wel leuk dat je mag helpen in Toverland! c:

Ik laat het nog weten, want ik moet dan eigenlijk werken, maar misschien weet ik vrij te regelen.
    En anders kom ik misschien na mn werk, gezien ik toch dichtbij woon en om 3 uur klaar ben.

[ bericht aangepast door Hephaistion op 6 sep 2019 - 11:10 ]

Stenenlikker