• Hoi meiden,
    Dit wordt een lang verhaal met waarschijnlijk onbegrip en kritiek, blijf alsjeblieft netjes want ik zit er heel erg mee. Ik ben 15 jaar. (Bijna 16)

Een half jaar geleden ontmoette ik een jongen (L.), hij was toen typisch een fuckboy. En ik ben ook maar een paar keer langs geweest en toen was ik al oud nieuws. Ik heb daar toen erg veel verdriet van gehad en weken lopen huilen en ik was helemaal van streek. Hij was mijn eerste echte liefde, ik heb toen geen seks met hem gehad maar ik voelde me alsnog gebruikt.

Het contact was verbroken en in die tijd is er veel gebeurd. Sinds toen ben ik depressief geworden ook om andere redenen. Ik was zo zwaar depressief dat ik mijzelf sneed en ik kreeg medicatie om de chaos in mijn hoofd rustig te houden. In die tijd had ik een vriend voor 3 maanden. Toen dat uitging besloot ik L. om na 5 maanden weer een berichtje te sturen.

We spraken af, hij was ''verliefd'' op me. Na een aantal weken begonnen we een relatie. Hij was veranderd dacht ik, maar toch waren er een paar dingen die niet klopte. Na nog een paar weken hadden we voor de eerste keer seks. Hij had er al die weken wel echt op gewacht en ook steeds verder proberen te gaan.
    Ik was gelukkig met hem maar hij behandelde mij niet goed. Elke keer als ik langskwam moest hij seks, en als ik niet luisterde kneep hij mijn keel dicht. Het was beangstigend omdat ik op een gegeven moment mijn bloed hoorde pompen. (hier leg ik zometeen meer van uit)

Op een gegeven moment ging ik naar een crisisopvang waardoor ik hem een tijd niet kon zien, hij maakte het uit.

Na 4 weken ging ik met hem een jointje roken in de middag op een pleintje. Hij vertelde dat hij mij gemist had, dat ie blij was om me weer te zien, en dat hij het gezellig vond. Ik had afgesproken met iemand dus ik ging niet mee met hem naar huis, hij steelde wel mijn sigaretten, hij bewaarde ze zodat ik die in de avond zou komen ophalen. Ik durfde eerst niet maar zijn broer en de vriendin van zijn broer (mijn beste vriendin) waren er ook dus ik was wel gerust.

Toen ik bij hem aan kwam begon het gelijk al, het was heel gezellig maar hij zat de hele tijd aan me. Toen hij verder wilde gaan zei ik dat ik dat niet wilde en toen kneep hij mijn keel dicht. Ik ging zwarte vlekken zien en ik wist serieus niet of ik het nog lang zou volhouden voordat ik zou flauwvallen. Uiteindelijk gaf ik hem wat hij wilde, ik genoot ervan. Ik geef mezelf heel erg de schuld over dat ik hem niet gewoon heb geslagen of geschopt op het moment dat hij me dwong. Maar ik hou van hem en ik kan er niks tegen doen! ik vind het een sukkel, loser, en dat hij mij niet verdient maar er blijft iets in hem waardoor ik van hem hou.

Even later was hij gestopt omdat er iemand dreigde binnen te komen wat uiteindelijk niet gebeurd was. Ik keek hem aan en hij zag dat ik droevig was, hij nam me in zijn armen en ik begon te huilen. Hij begon flauwe grappen te vertellen en klikte een peuk voor me. En dat is de kant waarvan ik hou bij hem.

Ben ik verkracht? Ik had duidelijker kunnen aangeven dat ik het niet wilde. Maar hij heeft me in zijn macht en dat weet hij, ik mis hem ook.
    Wat moet ik doen?

Nobody dat it's easy

Heftig? Twijfel aan het verhaal

Let's drink Jasmin tea!

Ja, je bent verkracht. Geen consent geven is gelijk aan geen consent. Tbh zou ik echt proberen om zo snel mogelijk en zo ver mogelijk van die jongen vandaan te blijven, een psycholoog te zoeken die je kan begeleiden en eventueel zelfs naar de politie te gaan als je daar klaar voor bent.
    Deze jongen is echt duidelijk abusive (hij heeft je fysiek aangevallen!) en dit soort gozers zoeken vaak meisjes uit die onzeker zijn en die ze kunnen manipuleren, dus ik zou echt professionele hulp zoeken als ik jou was. Hij weet goed genoeg wat hij aan het doen is.

Edit: oei, deze topicstarter is gisteren pas geregistreerd en sindsdien niet meer online geweest, wel ja :')

[ bericht aangepast door Akemi op 18 dec 2020 - 11:17 ]

If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

Akemi schreef:
    Ja, je bent verkracht. Geen consent geven is gelijk aan geen consent. Tbh zou ik echt proberen om zo snel mogelijk en zo ver mogelijk van die jongen vandaan te blijven, een psycholoog te zoeken die je kan begeleiden en eventueel zelfs naar de politie te gaan als je daar klaar voor bent.
    Deze jongen is echt duidelijk abusive (hij heeft je fysiek aangevallen!) en dit soort gozers zoeken vaak meisjes uit die onzeker zijn en die ze kunnen manipuleren, dus ik zou echt professionele hulp zoeken als ik jou was. Hij weet goed genoeg wat hij aan het doen is.

Edit: oei, deze topicstarter is gisteren pas geregistreerd en sindsdien niet meer online geweest, wel ja :')

Ik ben weer online

Het probleem is opgelost! Na aangiften kreeg hij een waarschuwing. Het is sinds paar dagen uit tussen ons. Wordt ook niet meer door hem lastig gevallen!

Nobody dat it's easy

Sleutelbosje schreef:
    (...)

Ik ben weer online

Het probleem is opgelost! Na aangiften kreeg hij een waarschuwing. Het is sinds paar dagen uit tussen ons. Wordt ook niet meer door hem lastig gevallen!

Dat is goed op te horen! Goed dat je dat gedaan hebt (:

If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

Sleutelbosje schreef:
    (...)

Ik ben weer online

Fijn om te horen dat het probleem opgelost is en je niet meer lastig wordt gevallen; hopelijk voel je - je daar ook wat beter door! (:

'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'